שיפור מהירות אתרי וורדפרס

שיפור מהירות אתרי וורדפרס​ – האינטרנט כבר מזמן השתלט על העולם ותפס נתח נרחב בכל מערכת שיווקית, בכל תחום שהוא. כיום, כל עסק מקטן ועד גדול נדרש לאתר אינטרנט פעיל, מגוון, מקצועי ומהיר. האפשרויות לבניית אתר עבור העסק שלך יכולות להיראות לחלקינו משימה מורכבת וקשה, אך במציאות, לא כך הסיפור – קיימות היום דרכים פשוטות ונוחות לבניית אתר מקצועי בצורה קלה ופשוטה שתתאים לכל אחד, גם אם רמת ההבנה שלנו בתחום נמוכה. אחד הפלטפורמות הפופולריות ביותר בתחום היא – וורדפרס.

שיפור מהירות אתרי וורדפרס
ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

בדיקת האתר

לאחר שיחה אבקש ממכם לשלוח לי לינק לאתר אותו תרצו לשפר , על מנת שנוכל לבדוק את האתר לעומק ולהבין מאיפה המהירות נפגעת,

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

מתחילים

לאחר בדיקת האתר אני מבצע את השיפור מהירות שזה טיפול במגוון הבעיות שגורמות לאתר להיות איטי כמו תמונות , פונטים ,תוספים ועוד ...

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

אתר טיל

לאחר שיפור המהירות לאתר תקבלו ממני תצלומי מסך של הבדיקות של האתר עם הכלים של גוגל ובוא תראו איך התוצאות השתפרו

מה הוא שיפור מהירות לאתרי וורדפרס

שיפור מהירות טעינה לאתרי וורדפרס הפכה בשנים האחרונות להיות אחד הנושאים החשובים והקריטיים בתחום של קידום ובניית אתרים, אחת הסיבות המרכזיות לכך שנושא זה הפך לכזה –היא לא אחרת מאשר גוגל, וכשחברת על כמו גוגל דוחפת למקום מסוים אין לנו שום כוונה להתנגד.
גוגל, מאז ומתמיד נתנו חשיבות רבה לחוויית המשתמש, כך שמהירות האתר שלכם בוורדפרס או בכל פלטפורמה אחרת – יכולה להשפיע רבות על דירוג האתר בגוגל ובכך להשפיע רבות על התנועה באתר.
בנייה נכונה של האתר תגרום בדרך כלל לכך שהאתר יהיה מספיק מהיר ויספק תוצאות טובות, כלומר, מהירות האתר יכולה להשפיע באופן ישיר על שיפור המרות ומכירות באתר וכן על שיפור אחוזי נטישה באתר.

למה כדאי לשפר מהירות באתר שלי

בעידן בו אנו חיים ישנה חשיבות גדולה מאוד לזמינות ומהירות בה הדברים קורים. כשאנו גולשים באתרי אינטרנט אנו מצפים לקבל את התשובות אותן אנו מחפשים בדיוק ואולי אפילו יותר חשוב- במהירות המרבית. לכן, כשאנו נכנסים לאתר מסוים וזמן הטעינה מתעכב ואורך יותר ממספר שניות, רוב הסיכויים שנצא מאתר זה ונלך לחפש את מבוקשנו באתר אחר.

כל שכן שמדובר בשיפור מהירות לחנויות אינטרנטיות – חשבו על כך בעצמכם, אם הייתם נכנסים לאתר קניות מסוים שבו היה עליכם להמתין דקה או יותר בהקלקה על כל מוצר להיטען – סביר מאוד להניח שתתייאשו ותחפשו את המוצר באתר אחר. 

לכן, שיפור מהירות לחנויות אינטרנטיות יכול להביא לשינוי דרמטי בשיפור המרות ומכירות ובשיפור אחוזי נטישה באתר.

 

שיפור מהירות לאתרי תדמית

גם כאשר אנו מחפשים מידע מסוים עבור עסק מסוים, הרבה פעמים נסיק מסקנות לגבי טיב העסק ושירותיו לפי מהירות האתר התדמיתי של העסק ועל פי איכות התוכן והאפיון שבו.

שיפור מהירות לאתרי תדמית יכול להביא לשיפור משמעותי בכל הקשור להצלחת העסק, זהו גלגל המתחיל בפרטים הקטנים באתר ואף במהירות הטעינה באתר – שיכולים להביא לצמיחה מבורכת במספר הלקוחות ובחשיפה לקהל רחב יותר.

מה זה בכלל וורדפרס?

וורדפרס הינה פלטפורמה באמצעותה ניתן לבנות אתרים לכל צורך, המערכת הינה מערכת בקוד פתוח – כלומר, מערכת שניתן לבצע בה שינויים מהותיים על פי צורך המשתמש.

בשונה ממערכות בעלות קוד סגור, בהן ניתנת מסגרת קבועה אותה לא ניתן לשנות ולהתאימה במדויק לצרכי המשתמש. בכך מתבטאת הנוחות של מערכת הוורדפרס והנגישות הרבה שהופכת אותה לכלי המוביל כיום בעולם לבניית אתרים לעסקים ובכלל. 

לשלוט באתר בעצמך

כמובן שקיימת האפשרות המסורתית יותר והיא לתת לאיש מקצוע לעשות את העבודה עבורך, ולבנות על פי דרישות העסק את האתר ממש מאפס. האפשרות הקיימת בשנים האחרונות ליצור בעצמך, כבעל עסק, את האתר האמצעות מערכות קלות לתפעול וידידותיות למשתמש כגון וורדפרס, יצרה מרחב חדש בו כל בעל עסק יכול לשלוט בקלות ובלי תלות חיצונית, בתוכן השוטף באתר ובנראות שלו מההתחלה ועד הסוף.
גמישות כזו, הנותנת לבונה האתר גישה לניהול האתר בכל רגע נתון, הכנסתם של תכנים חדשים ושינוי תכנים קודמים במהירות ובקלות, מעניקה לוורדפרס יתרון משמעותי על פלטפורמות מתחרות המשתמשות בקוד סגור.

חשיבות המובייל

זה לא סוד שהיום רוב הגולשים משקיעים זמן רב בגלילה אין סופית במכשירים הניידים שלהם ובטאבלטים השונים ולאו דווקא במחשבים הנייחים הסטנדרטיים.
עובדה זו מעניקה למערכת כמו וורדפרס יתרון משמעותי נוסף שכן בוורדפרס ניתן לבנות אתרים שיהיו מותאמים מחשבים נייחים וגם למכשירים סלולריים ניידים – התאמת אתרי אינטרנט למובייל מעניקה להם יתרון משמעותי ויכולה אפילו להכפיל את מספר הגולשים באתר.

לסיכום – ידע הוא כח

אם גם אתם בעלי עסקים, קטנים או גדולים שעדיין מתבלטים או שאינכם מרוצים מהאתר שיש לכם ורוצים לשפר אותו משמעותית, פנו אל – ויז׳ן סטודיו בניית אתרים. 

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים הינו סטודיו מקצועי בו מציעים בניית אתר בחבילה מקיפה אחת אשר כוללת כל מה שאתר עסקי ותדמיתי זקוק לו.

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code