מחפשים לבנות חנות אינטרנית לעסק ?

לא יהיה זה מוגזם לקבוע, כי בעידן המודרני השתנו ללא היכר הרגלי הצריכה של הלקוחות הקמעונאיים השונים. אם עד לפני מספר שנים לא רב, רכישה של בגדים או הזמנת מוצרי חשמל באמצעות רשת האינטרנט נשמעו כמו מדע בדיוני, הרי שכיום הן הפכו להיות הסטנדרט. זאת ועוד, משבר הקורונה שמלווה את חיינו מאז שנת 2020 העצים את מגמת השינוי הזאת.

יותר ויותר צרכנים בוחרים בדרך המקוונת על מנת לבצע רכישות בצורה
בטוחה, תוך שמירה על כללי ריחוק חברתי, והימנעות מהתקהלויות רבות. בדרך זו, הם גם נהנים מהעדר הצורך למצוא מקום חניה, ויכולת משופרת לבצע השוואת מחירים, בדיקת חוות דעת של גולשים אחרים והשלמת מידע חסר לצורך החלטה על ביצוע הרכישה – בקלות ובפשטות.

אלדין

אנחנו, בויזן סטודיו בניית אתרים, נשמח לעמוד לרשותכם, בעלי העסקים, ולאפשר לכם לייצר נוכחות דיגיטלית באמצעות חנות אינטרנטית, שתאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים, לשפר את מערך השיווק והמכירה שלכם, ולהתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר לצרכים העסקיים שלכם. לפני שנסביר על תהליך ההקמה והתפעול של חנות אינטרנטית ברשת, ננסה ראשית להבין מעט יותר לעומק אילו יתרונות יכולה חנות אינטרנטית כזו לייצר עבורכם, בעלי העסקים.

אתרי מסחר שבנינו :

מה היתרונות שמאפשרת בניית חנות אינטרנטית?

יתרון ראשון: אוטומציה של תהליך המכירה

חנות הפועלת ברשת האינטרנט על גבי תשתית איכותית מאפשרת לכם בראש ובראשונה לבצע אוטומציה של התהליך. כלומר, תוכלו להגדיל באופן משמעותי את קיבולת המכירה של מוצרי החנות, לטפל במספר רב של לקוחות בו זמנית, להסיר צווארי בקבוק שמאפיינים את העולם הפיזי, לדאוג לכך שהתהליך יתבצע בשלמותו ללא טעויות אנוש, לוודא שכלל המערכים בעסק יפעלו בסינרגיה ובתיאום ועוד ועוד.

שיווק
חנות אינטרנטית 24 שעות

יתרון שני : מכירה גם בשעות פעילות לא סטנדרטיות

אחד היתרונות המשמעותיים שמציעה הפעלה שוטפת של חנות אינטרנטית הוא מכירה של מוצרים גם בשעות שאינן שעות סטנדרטיות. כלומר, גם אם באופן פיזי חנויות על כלל סניפיהן סגורות, חנות אינטרנטית יכולה להמשיך ולשרת לקוחות שמגיעים, בזמן שנוח ומתאים להם לבצע את הרכישה שביקשו לבצע.

יתרון שלישי: הנגשת החנות לקהלי יעד מרוחקים

עוד יתרון ברור שיש לחנות אינטרנטית הפועלת במרחב המקוון, הוא היכולת להגיע אל קהלי יעד שלא נמצאים באזור הגיאוגרפי שממנו מופעל העסק. חנות אינטרנטית אשר מחוברת לשירות משלוחים, יכולה לייעד את השירותים שלה לקהלים מרוחקים, ולהגדיר את פוטנציאל המכירות שלה בעשרות ואפילו מאות אחוזים.

חנות אינטרנטית מתאימה למובייל
חיסכון

יתרון רביעי: חיסכון בהוצאות

התפעול השוטף של אתר אינטרנט אמנם כרוך בהוצאות, כמו בניית אתר מודרני, רכישה של דומיין, התקשרות מול שירות אחסון, הזנה של מוצרים או שירותים, ניהול מלאי ועוד, אולם עלויות אלו אינן מתקרבות כלל ועיקר לעלויות השוטפות של ניהול חנות במרחב הפיזי.

יתרון חמישי: סיכונים מופחתים

ניהול חנות אינטרנטית אמנם חשוף לסיכונים שונים, אך אילו אינם דומים לסיכונים אותם לוקחים מנהלי חנויות פיזיות: שריפה, רעידת אדמה, פגיעה במבנה, עבודות באזור, שינויים בהסדרי התנועה, כניסה של מתחרים חזקים באזור הגאוגרפי הסמוך לחנות ועוד.

ניהול סיכונים

מהם השלבים בבנית חנות אינטרנטית?

לאחר שהבנו את היתרונות הרבים שבניהול חנות אינטרנטית, ננסה להסביר כאן על תהליך הבניה של חנות כזאת. אם אתם בית עסק חדש, או בית עסק ותיק שמעוניין לשדרג את מערך השיווק והמכירה שלו, אנחנו בויזן סטודיו בניית אתרים יותר מנשמח ללוות אתכם בתהליך. מהם השלבים השונים של הקמת אתר שישמש כחנות אינטרנטית? המשיכו לקרוא.

שלב ראשון: אפיון החנות

בשלב זה נשב יחד וננסה למפות את הצרכים של הקמת החנות. לאילו קהלים פונה החנות? מה יהיו ערוצי השיווק שיקושרו אליה? כיצד נראה קהל הלקוחות של החנות? מה יהיו הרגלי השימוש שלו? האם ההתקשרות מול החנות תאופיין בשיעור גבוה של לקוחות חוזרים? אם כן, האם יוצעו ללקוחות ותיקים מבצעים מיוחדים? כל אלו החלטות שיצטרך בעל החנות האינטרנטית לקבל בשלב האפיון, על מנת להתאים את עמודי החנות לצרכים של בית העסק.

חנויות אינטרנטיות
עיצוב אתרים - חנות אינטרנטית

שלב שני: קביעת הסטנדרט העיצובי ומסע הלקוח

בשלב זה, נבצע את ההתאמות הנדרשות על מנת שמסע הלקוח באתר יהיה הגיוני, ויותאם לערכים השונים של המותג. בפרט, בשלב זה נדאג לכך שחווית הגלישה של המשתמשים לא תיפגע כאשר יגיעו לחנות ממכשירי מובייל, ושתהליך בניית האתר יכלול גם תהליך של עיצוב חנות אינטרנטית..

שלב שלישי: בניית החנות על גבי תשתית איכותית

בניית החנות תתבצע על גבי תשתית וורדפרס, תוך הטמעת ההרחבות הנדרשות לניהול החנות. וורדפרס היא פלטפורמה המבוססת קוד פתוח, ונחשבת לתשתית יציבה, פופולרית ומוערכת לניהול אתרים מסוגים שונים. וורדפרס מתהדרת בקהילה גדולה של מתנדבים ונותני שירות בתשלום, בהם תוכלו להיעזר לצורך תפעול שוטף ותחזוקה של האתר בעת הצורך. אנחנו בויזן סטודיו בניית אתרים נשמח לסייע לכם כמובן גם לשפר את מהירות התאר שלכם בצורה מקצועית, כזו שתאפשר לגולשים המגיעים אליכם ליהנות מחוויה נעימה וחלקה בעת טעינת עמודי האתר.

בניית אתרים על מערכת וורדפרס
חנות אינטרנית לעסק

שלב רביעי: הרצת החנות וביצוע התאמות נדרשות

בשלב הרביעי לתהליך בניית החנות האינטרנטית, אנחנו נריץ את החנות ואז נלמד מה עובד טוב ומה עובד טוב פחות עבור קהל היעד. בשלב הזה ננסה לבצע תיקונים מינוריים, על מנת מצד אחד לתת מענה לצרכים השונים שיעלו מן הלקוחות שיעשו שימוש באתר, בין אם יבקשו זאת במפורש, ובין אם ירמזו על כך באמצעות נטישה של האתר מדפים מסוימים, השארת עגלה קניות מלאה במוצרים ללא השלמת המכירה, ומצד שני לא לזעזע את המערכת באמצעות הטמעה של שינויים דרסטיים מידי. בשלב זה נמפה את תוצאות העובדה וננתח אותן לעומק, על מנת להבין האם המערך הכולל עובד ברמה גבוהה של אפקטיביות, וכן האם נדרשים עדכונים לתהליכי העבודה בעסק עצמו.

לסיכום

בניית אתר חנות אינטרנטית  לעסק היא מתודה שתאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות. אנחנו בויזן סטודיו בניית אתרים זמינים לכל צורך שלכם ושמחים להפוך את הויזן שלכם למציאות, ואת התהליך של בניית אתרי מסחר ובניית אתרי חנות לקל ופשוט.

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code