צריכים דף נחיתה לעסק ?

בעולם השיווק הדיגיטלי נהוג לבצע הפרדה בין שני סוגים של דפי נחיתה: דפי נחיתה שמטרתם לאסוף לידים, ודפי מכירה אשר מחוברים לשירותי סליקה ומטרתם לבצע מכירה אוטומטית של שירותים או מוצרים. בשני המקרים, כדי לבנות דפי נחיתה ממירים, כלומר, דפי נחיתה שגורמים לגולש לקבל החלטה ולרדת שלב נוסף במורד המשפך השיווקי, חשוב יהיה להקפיד על כמה וכמה כללים. הנה כמה וכמה טיפים מועילים שיסייעו לכם לבנות דפי נחיתה מוצלחים במיוחד.

בניית דף נחיתה

תהליך בניית דף נחיתה ב 3 שלבים פשוטים :

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

פגישת היכרות ואיפיון האתר

נבחר מקום ונפגש לקפה ואז נבצע אפיון ומחקר. כשלב ראשון לבניית דף נחיתה, נרצה לקבל תמונה ברורה של צרכי הלקוח וכל דרישות הפרויקט. לכן נדאג לבדיקת שוק מתחרים, היכרות עם קהל היעד, בניית מפת אתר, בחירת שפה עיצובית

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

תחילת עבודה וסקיצה ראשונית

תוך כמה ימים בלבד , אחרי שהעברתם אלינו את כל המידע שאנו צריכים לתחילת תהליך בנייה ועיצוב הדף נחיתה, תקבלו סקיצה ראשונית עד 10 ימי

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

תיקונים , אופטמיזציה , העלאת האתר לאוויר

לאחר תיקונים וכו' נתקדם להעלאת האתר לאוויר בדרך כלל דף נחיתה עולה לאוויר תוך כמה ימים בודדים מרגע האישור שלכם

דפי נחיתה שבנינו :

בניית דף נחיתה

בעולם השיווק הדיגיטלי, ישנן שתי תופעות הפוכות זו מזו שמטרתן לייצר הישגים שונים לבית העסק המפרסם: ביזור מסרים ומיקוד מסרים. ביזור מסרים הוא תהליך שבו בית עסק מעוניין לשדר סמכות ולהציג עצמו כאוטוריטה בתחום בו הוא פועל. במקרה כזה, הוא ירצה להראות כי הוא שולט בתחומים רבים ומציע שירותים מגוונים בתחום העיסוק שלו.

מיקוד מסרים הוא תהליך הפוך. במקרה כזה, במקום לחשוף את הגולש שמגיע לעמוד למגוון רחב של שירותים שבית העסק יכול להציע, מתבצע כאן תהליך אחר: כל תשומת הלב של הגולש המגיע לדף אמורה להיות מופנית לביצוע פעולה מסוימת. פעולה כזו יכולה להיות רישום של הגולש לרשימת תפוצה, יצירת קשר טלפוני, הצטרפות אל דף הפייסבוק של המותג, ביצוע רכישה או הזמנה, השארת פרטים לצורך יצירת קשר עתידי ועוד.

בניית אתר אינטרנט לעסק במהותה נשענת על התהליך הראשון. אתר אינטרנט מציג לרוב את כלל שירותי העסק, ומציע לגולש מגוון רחב של דרכים ליצור קשר, להשאיר פרטים, לקרוא אודות השירותים של החברה, להתעניין במוצרים או שירותים, להבין מי עומד מאחורי האתר, לנווט בין דפי הבלוג ועוד.

 

בניית דף נחיתה היא פעולה שיווקית שמתמקדת דווקא בתהליך השני שהצגנו כאן. מטרתה למקד את הגולש שמגיע אל דף הנחיתה, למנוע ממנו הסחות דעת מיותרות, ולגרום לו לבצע פעולה מסוימת שהוגדרה מראש.

 

אנחנו בויזן סטודיו בניית אתרים נשמח לסייע לכם בבנית דפי נחיתה ממירים, כאלו שיציידו אתכם בלידים איכותיים או יאפשרו לכם לבצע מכירות באמצעות חיבור לשירותי סליקה מתקדמים. צברנו ניסיון בבניה של דפי נחיתה רבים, מכל הסוגים, ואנחנו יודעים להבטיח כי התקשרות מולנו תאפשר לכם להיות שבעי רצון לא רק מן התוצאה, אלא גם מן התהליך.

טיפ מספר 1: התחילו מהגדרת סוג ההמרה של הגולש

עיצוב דף נחיתה צריך להתבצע בצורה כזאת שישרת את סוג ההמרה של הלקוח הפוטנציאלי, ולכן ישנה חשיבות מכרעת להתחיל בראש ובראשונה מהגדרת אותה המרה: האם דף הנחיתה אמור לגרום לגולש להתעניין מספיק בנושא ולהשלים פרטים נוספים בשיחה טלפונית מול נציג שירות? האם דף הנחיתה צריך למסור ללקוח את כלל הפרטים על מנת שזה יבחר לבצע התקשרות מול בית העסק ולבצע רכישה?

דף נחיתה ממיר הוא דף נחיתה שבו נלקח בחשבון מסע הלקוח, 

והובנו היטב הצרכים שלו והסיבה שבגללה הגיע לדף מלכתחילה.

טיפ מספר 2: הקפידו על עיצוב דף הנחיתה ברוח המותג

עיצוב דף נחיתה צריך לייצג באופן עקבי את הערכים של המותג. גולשים אשר מגיעים לדף הנחיתה צריכים להבין מיד באיזה מותג מדובר, וגם מה האוירה הכללית של המפגש עם המותג: האם מדובר במותג קליל ומצחיק? האם מדובר במותג רשמי ומכובד? האם המותג הוא מקצועי מאוד? עיצוב דף נחיתה יכול לתרום רבות לעניין הזה.

 

כמו כן, עיצוב נכון של דף נחיתה צריך להדגיש את החלקים החשובים בדף, לגרום לכפתורי ההרשמה להיות בולטים ביחס לרקע, לקחת בחשבון שתמונות איכותיות שמייצגות את המוצר או השירות יכולות לסייע מאוד בהנעת גולשים לפעולה ועוד.

טיפ מספר 3: בצעו ניסוי וטעיה

יש דבר אחד שעליו מסכימים כל הגורמים המקצועיים שצברו ניסיון עם בניית דפי נחיתה: לא תמיד אפשר לגבש נוסחה מנצחת שתעבוד בכל המקרים. כדי לדעת בודאות מה עובד היטב ומה פחות, יש צורך בביצוע של תהליך ניסוי וטעיה. הכל מדיד. הכל שפיט. צבע הכפתור, איכות התמונה, מיקום הטופס בדף הנחיתה, מספר השדות בטופס, בחירת הפונט, צבעי הרקע ועוד הרבה מאוד משתנים אחרים.

טיפ מספר 4: שלבו הוכחה חברתית בדפי הנחיתה שלכם

אחרי שסיפרתם לא מעט על היתרונות של המוצר או השירות שלכם בדף הנחיתה, חשוב יהיה שתטמיעו בדף גם תכנים שמעידים על שביעות הרצון של צד שלישי מן השירותים שלכם. לכן, שילוב ציטוטים של לקוחות מרוצים, ביצוע הפניות לסקירות שפורסמו אודות המוצרים שלכם, שילוב קישורים לכתבות שעסקו במותג – כל אלו יוכלו לסייע לכם לייצר חיזוק משמעותי לדף הנחיתה שלכם. בהצלחה!

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code