מחפשים לבנות אתר תדמית לעסק ?

בניית אתר תדמית – כאשר מתייחסים בעולם השיווק הדיגיטלי לאתר תדמיתי, לרוב מתכוונים לאתר אינטרנט שתפקידו בראש ובראשונה לספר על האדם או קבוצת האנשים מאחורי המותג. בניגוד לאתרי מכירות שתפקידם הוא להפוך את תהליך ההתקשרות של הלקוח מול בית העסק לאוטומטי, יעיל ואפקטיבי, מטרתם של אתרי תדמית היא בדרך כלל לסייע לגולש שמגיע לאתר לקבל את ההחלטה שעם המותג הזה הוא מעוניין לעבוד.
בדרך כלל, אתר תדמית יכלול מידע אודות הניסיון של האנשים הרלוונטים אותם האתר מייצג, שיטת הפתרון שהם מציעים, אזכור של לקוחות מרוצים, חוות דעת שנכתבו עליהם, ביקורות ופרסומים ברשתות השונות ועוד.

דיקלה לויטר

מעוניינים להקים ולתפעל אתר תדמית עבור העסק שלכם? רוצים להפנות מתעניינים ופונים אל מקום מסודר שבו יוכלו לקבל מידע אודותיכם? אצלנו בויזן סטודיו בניית אתרים תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה שלם ומקיף לבניה של אתר תדמית משלכם. בתהליך ההקמה והבניה של אתר התדמית שלכם, נלווה אתכם בכל שלבי הפרויקט: שלב האפיון, שלב הבניה, שלב ביצוע ההתאמות, ושלב התפעול השוטף.

אז לאילו מרכיבים חשוב להתייחס בעת בניה של אתרי תדמית? מה כדאי לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך? ריכזנו עבורכם כמה וכמה מן המרכיבים הגדולים שחייבים להיות כלולים בכל פרויקט בניה של אתר תדמית.

תהליך בניית אתר תדמית לעסק ב 3 שלבים פשוטים :

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

פגישת היכרות ואיפיון האתר

נבחר מקום ונפגש לקפה ואז נבצע אפיון ומחקר. כשלב ראשון לבניית אתר אינטרנט, נרצה לקבל תמונה ברורה של צרכי הלקוח וכל דרישות הפרויקט. לכן נדאג לבדיקת שוק מתחרים, היכרות עם קהל היעד, בניית מפת אתר, בחירת שפה עיצובית

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

תחילת עבודה וסקיצה ראשונית

תוך כמה ימים בלבד , אחרי שהעברתם אלינו את כל המידע שאנו צריכים לתחילת תהליך בנייה ועיצוב האתר, סקיצה תקבלו סקיצה ראשונית עד 21 ימי עסקים שהם תראו את דף הבית וסגנון העמודים הפנימיים

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

תיקונים , אופטמיזציה , העלאת האתר לאוויר

לאחר תיקונים וכו' נתקדם להעלאת האתר לאוויר בדרך כלל אתר תדמית עולה לאוויר תוך 30 ימי עסקים ואתר חנות אינטרנטית תוך 45 ימי עסקים (אלא אם לא היה עיכובים)

אתרי תדמית :

מה חשוב בתהליך בניית האתר :

1.עיצוב ומיתוג

בניית אתר תדמית צריכה, כאמור, בראש ובראשונה לייצג את המותג. כדי לגרום לגולשים המגיעים באתר להזדהות עם הערכים של המותג, חשוב יהיה מאוד שתהליך העיצוב של האתר יהיה איכותי, יקח בחשבון את מה שמעוניין המותג לשדר החוצה, יעשה שימוש בסקלת צבעים מתאימה ובבחירה של פונטים שהיא מושכלת ומותאמת לתוכן באתר ועוד.

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים
בניית אתר תדמית

2.תשתית ואבטחה

אתר תדמית טוב צריך קודם כל להיות אתר בטוח עבור המבקרים והשוהים בו. אין משהו שיכול לפגוע בתדמית של מותג או בית עסק, יותר מאשר פגיעה בפרטיות של הגולש, תוך חשיפת מידע אישי שלו, השתלטות של כופרה על המחשב האישי שלו או פגיעה בשם הטוב של הלקוח בעקבות התקנה של פוגענים כאלו ואחרים בסביבת העבודה שלו.

כמו כן, אתר תדמיתי חשוב שיבנה על גבי תשתית יציבה, שמאפשרת גלישה חלקה באתר, צפיה בתכנים שונים מבוססי טקסט, תמונה או וידאו, עם פגיעה מינימלית ככל האפשר בזמינות של האתר. תשתית האתר צריכה לאפשר למנהל האתר לבצע שינויים ועדכונים בקלות ובמהירות, ולאפשר לו להימנע מתלות בספק כזה או אחר.

3.רספונסיביות והתאמה למובייל

בעידן המודרני, בניית אתר תדמית שיווקי אינה יכולה להתבצע תוך התעלמות מן הגולשים המבקרים באתר באמצעות מכשירי מובייל. למעשה, רוב רובם של הגולשים שיגיעו לאתר יעשו זאת באמצעות מכשירים ניידים. זאת הסיבה, שאתר תדמית צריך להיות בנוי באחת משתי תצורות: באמצעות גרסה המותאמת למובייל, או באמצעות תבנית רספונסיבית.

לכל אחת משיטות הפעולה האלו ישנם יתרונות וחסרונות: גרסה נפרדת המותאמת למובייל מצריכה אמנם תכנון מוקפד יותר וביצוע התאמות נרחבות יותר, אולם יכולה להתאים לאתרים בהם אופן השימוש באתר ומסע הלקוח משתנים בין הגרסאות השונות. אתר רספונסיבי יאפשר לבעל האתר לוודא כי התוכן שיסודר באתר יתאים לכל סוג של מסך ומכשיר, אך לא תמיד יתאים למצבים בהם ישנם אובייקטים מורכבים על גבי המסך, כמו טבלאות או אמצעי קלט מורכבים.

בניית אתר תדמית
ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

4.אסטרטגיית תוכן וכתיבה שיווקית

ניהול אתר תדמית דורש גיבוש והטמעה של אסטרטגיית תוכן באתר. לרוב, התוכן שיתעדכן באופן שוטף הוא לא התוכן שמצוי בעמודים הסטטיים באתר, אלא דווקא הפוסטים בבלוג, שיכילו סקירות על מוצרים, מגמות, יתרונות וחסרונות של פתרונות שונים ומגוונים ועוד.

גיבוש אסטרטגיית תוכן משמעו התקשרות מול יוצרי תוכן מעולים שמכירים את הנישה שבה אתם כבעלי אתר פועלים, הטמעה של תכנים מבוססי טקסט, וידאו, תמונות ואודיו באתר, חידוש תוכן מתיישן באתר, סקירה של מגמות חדשות וטרנדים מתהווים, וכן הקצאת תקציב ובניית תוכנית תוכן שנתית, שתיושם באופן מדורג ומדוד.

בנוסף למאמרים מקצועיים ולסקירות מקיפות שתוכלנה לסייע להפוך אתכם לאוטוריטה בתחום, חשוב יהיה מאוד לשלב כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית התוכן גם כתיבה שיווקית, כזאת שתסייע למשתמשים השונים המגיעים אל האתר להכיר את היתרונות הרבים הגלומים בהתקשרות מולכם.

5.נגישות

הנגשה של אתר האינטרנט שלכם היא המתודה באמצעותה תוכלו לאפשר לבעלי מוגבלויות שונות ליהנות מן התכנים באתר, למרות המגבלות שלהם. יש לא מעט אמצעים ועזרים באמצעותם תוכלו לוודא שהאתר נגיש. האמצעים האלו אמורים לאפשר למי שמגיעים לאתר לצרוך תוכן באמצעות תוכנה מיוחדת שמקריאה עבורם את הטקסט באתר וכן את התגיות השונות המרחיבות מידע לגבי התמונות. ההנגשה באה לידי ביטוי גם ביכולת לתפעל את האתר באמצעות המקלדת בלבד, היכולת להתאים את הצבעים במסך לבעלי רגישויות שונות, היכולת לשלוט במדדי הניגודיות ועוד ועוד.

הנגשה היא פעולה שתסייע לכם במספר מישורים אם היא מוטמעת נכון באתר תדמיתי: ראשית, היא תאפשר לכם לייצר מוניטין חיובי אודות העסק והמותג שאתם מנהלים. באמצעות ההנגשה תוכלו להראות לקהל הלקוחות שלכם עד כמה חשוב לכם שהם יקבלו שירות כאחד האדם, למרות המגבלות מהן הם סובלים. שנית, הנגשה תאפשר לכם למצות את מלו פוטנציאל הגולשים המגיעים אליכם לאתר, משום שגולשים שלא יכולים לקבל מענה באמצעות האתר שלכם פשוט ימשיכו הלאה אל אתר אחר שכן מאפשר להם זאת. בנוסף, הנגשה של האתר תסייע ביצירת חווית משתמש איכותית ותעזור לכם לקדם את עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש.

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים
הפרוייקטים שלנו

6.התאמה פונקציונלית

גם אתר תדמיתי, על אף שאינו מורכב מאוד בדרך כלל, יכול לכלול פונקציונליות מותאמת לצרכים של קהל הגולשים המגיעים אליו. כדי להצליח ולהטמיע את הדרישות הפונקציונליות של בעל האתר, ולאפשר מסע לקוח איכותי, חשוב לאפיין היטב את הפונקציונליות הזאת מבעוד מועד. האם האתר התדמיתי אמור לגרום ללקוחות לפנות טלפונית אל משרדי החברה בשעות מסוימות? האם הלקוחות הפוטנציאליים מתבקשים להשאיר פרטי קשר ונציגי החברה הם אלו שאמורים לחזור אליהם? כיצד מתנהלת הדינמיקה השבירה שבין העסק וקהל הצרכנים שלו? עבודת אפיון נכונה של אתר תדמיתי אמורה לכסות את האספקטים האלו.

7.תחזוקה שוטפת

מאחר שאתר תדמיתי הוא אתר קטן יחסית בהיקף שלו, מרבים בעלי עסקים לבחור ולנהל אותו באופן שוטף בעצמם. אתר תדמיתי הבנוי על תשתית וורדפרס יאפשר לכם, בעלי האתרים, להתחבר בקלות ובפשטות אל ממשק הניהול של האתר, להעלות פוסטים חדשים, לערוך תוכן, להתחדש בתמונות, לעדכן תגיות מטא ואפילו לשנות את מבנה האתר.

וורדפרס מאפשרת למנהל האתר להגדיר בעלי תפקידים שונים, ולספק להם את היכולת לערוך עמודים באתר, גם מבלי שקיבלו הרשאת ניהול מלאה.

התחזוקה השוטפת של האתר כרוכה גם בעדכון טלאי אבטחת מידע של התבנית ושל התוספים השונים, בחידוש תעודת ה – SSL של האתר ובחידוש המנוי לשירותי האחסון של האתר.

אם בחרתם להקים את האתר על גבי תשתית וורדפרס, תוכלו לבצע בקלות ובפשטות את כלל הפעולות האלו ופעולות אחרות, תוך שימוש בממשק משתמש נעים, בהיר ומובן. אנחנו, בויזן סטודיו בניית אתרים נשמח לסייע לכם לשפר את מהירות האתר שלכם, ולהבטיח חווית גלישה לא פחות ממעולה לגולשים שיגיעו לביקור אצלכם במותג.

ויז׳ן סטודיו בניית אתרים

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code