למה לבנות אתר במערכת וורדפרס

העולם הוירטואלי הפך לזירת ההתרחשויות החמה ביותר במיוחד היום בעידן האונליין. עסקים רבים מתאימים את עצמם לכך שהעולם המקוון תופס חלק גדול יותר ויותר בעולם הצרכנות ובונים אתר. בבניית אתרי אינטרנט, ישנה האפשרות ה"מסורתית" של בניית אתר על ידי מומחה לבניית אתרים, שמשמעה בניית האתר מאפס. ישנה אפשרות אחרת שהופכת יותר ויותר פופולארית, במיוחד בקרב עסקים קטנים ובינוניים אך לא רק, של בניית אתר בוורדפרס, פלטפורמה המאפשרת בניית אתרים מעוצבים גם למי שאינו מבין דבר בבניית אתרים. אז למה כדאי לבנות בוורדפרס? הנה כל הסיבות (או לפחות חלקן כי יש הרבה):

מערכת ידידותית ונוחה: היתרון הגדול של בניית אתר WORDPRESS  הוא הממשק הידידותי והנוח. וורדפרס נבנתה במיוחד עבור קהל יעד רחב ככל האפשר. ההבנה שאתרי אינטרנט הם בגדר חובה היום לצמיחתם של עסקים הביאה ליצירת פלטפורמה נוחה הכוללת תבניות עיצוב שונות וארגז כלים

עצום בו ניתן להשתמש בבניית האתר.

שפע של תוספים:

כאמור, ארגז עצום של כלים, תוספים, אלמנטים מיוחדים ועוד מחכים לכם בבניית אתר בוורדפרס. את מרבית הפיצ'רים והכלים העיצוביים או התוכניים ניתן להוריד ללא תשלום, או לכל היותר בתשלום סמלי וחד פעמי שאינו מתקרב לתשלום שתצטרכו לשלם למתכנת בבניית אתר רגיל.

מערכת נוחה לניהול:

לא רק בניית אתר WORDPRESS היא קלה ונוחה אלא גם הניהול שלו. בניגוד לאתר עם קוד סגור אשר אתם לא תדעו את הקוד ותצטרכו (שוב) להיעזר במתכנת בכל שינוי שתרצו לבצע באתר, וורדפרס היא פלטפורמה בקוד פתוח בה יש לכם גישה למערכת הניהול בכל רגע. אין בעיה להכניס עמודים חדשים כמו תפריטים, דף צור קשר, תמונות ולבצע אף שינויים גדולים יותר. גמישות המערכת נחשבת יתרון משמעותי של וורדפרס על פני חברות מתחרות המעמידות אף הן פלטפורמה לבניית אתרים באופן עצמאי אך בקוד סגור.

קוד פתוח שפותח אפשרויות לשדרוגים ועדכונים:

הקוד הפתוח משמעו לא רק שאתם תוכלו לבצע שינויים אצלכם באתר בקלות. ממש בדומה לכלכלה שיתופית או חברתית המתבססת על קהילה, גם לוורדפרס קהילה רחבה מאוד שרחבי העולם שבחרה בבניית אתר WPRDPRESS ולא אתר רגיל. כך נראית התקדמות והשתכללות של המערכת כל הזמן. מיליוני החברים בקהילה תורמים גם לשינויים חיוביים במערכת וגם יכולים לעזור אונליין זה לזה בכל בעיה באמצעות פורומים.

יתרון משמעותי בקידום האתר:

אתרי וורדפרס נתפסים באופן חיובי מאוד על ידי גוגל ולכן בניית אתר בוורדפרס מעניקה לכם יתרון בקידום האתר. מבנה אתרי וורדפרס ידידותי מאוד ולכן מקבל יתרון על פני אתרים אחרים, כולל אתרים שנבנו במערכות קוד פתוח אחרות. בנוסף, גמישות המערכת מאפשרת לבצע אופטימיזציה של האתר בקלות רבה, מה שיתרום לקידום שלו. השינויים יכולים להיות הוספת תמונות וסרטונים או שינוי גודל ומשקל התמונות והסרטונים על מנת לאפשר טעינה מהירה של האתר, חלוקה והיררכיה נכונה יותר של דפי האתר, הוספת תכנים או ביצוע שינויים ועוד.

התאמה למובייל:

התאמת אתרי אינטרנט למובייל מעניקה להם יתרון משמעותי ויכולה אפילו להכפיל את מספר הגולשים באתר. בניית אתר בוורדפרס מאפשרת לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל שישנו בבניית אתר כך שיהיה מותאם הן למחשבים והן לניידים.

לסיכום

בניית אתר WORDPRESS מאפשרת גם לאלה שאין להם מושג בתחום לבנות את האתר שלהם. אפשרויות העיצוב ובניית התוכן שישנן, תוספים שניתן להוריד ללא תשלום, מבנה ידידותי שמקנה לאתר יתרון בכל הקשור לקידום וכמובן המחיר האפסי לעומת בניית אתר בקוד סגור על ידי מתכנת מקצועי- כל אלה מביאים לכך שקהילת הוורדפרס ברחבי העולם גדלה ומתרחבת.

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code