בניית דף נחיתה לעסק

מהו דף נחיתה ? ולמי זה מתאים ?

בתיבת המייל של כל אחד מאתנו נוחת לו מידי פעם דף נחיתה… מהו דף נחיתה לעסקים? מה המטרות שלו ומי למעשה זקוק לדף כזה? ננסה ללמוד…

דף נחיתה לעסקים באינטרנט זהו למעשה דף שיווקי אשר מטרתו היא להניע לפעולה או למכירה. המטרה של הדף היא לגרום ללקוח לבצע פעולה מסוימת ממוקדת אשר בסופו של דבר היא גם תניע אותו לרכוש מוצרים מסוימים או להירשם לרשימת תפוצה מסוימת במייל, לרכוש קורס או כל שירות אחר.

מה ההבדל בין אתר לעסקים לבין דף נחיתה לעסקים?

דף נחיתה לעסקים למעשה נראה כמו דף מתוך אתר אינטרנט. אך בעוד שאתר אינטרנט מורכב מדפים רבים, הרי שכאשר מדובר בדפי נחיתה, שם מדובר בדפים העומדים בפני עצמם. דף הנחיתה הוא מעין אתר אינטרנט קטן.

בעוד שבאתר האינטרנט קשה לעיתים להתמקד בגלל המידע הרב והאפשרויות השונות הגורמות לא פעם שהלקוח הולך בו לאיבוד, הרי שדף הנחיתה הוא דף מאוד ממוקד. הוא כולל מידע מאוד קצר וקליט עם הפנייה לפעולה בלי גירויים נוספים מיותרים. מסיבה זו יש ליצור בדף הנחיתה את האפשרות של יצירת קשר בצורה ברורה ובולטת לעין.

מי רואה את דף הנחיתה?

דף נחיתה לעסקים הוא דף שאפשר להגיע אליו באמצעות קישורים שונים באינטרנט. כמו לדוגמא מתוך פרסומים שונים בפייסבוק, מפרסומים בגוגל כמו גם מדפים או קישורים הנשלחים ישירות אל תיבת המייל.

כאשר יוצרים דף נחיתה לעסקים, חשוב לזכור כי הגולש שנכנס אל אותו דף נחיתה לעסקים, הוא כזה שאין לו הרבה סבלנות או פנאי. אם הוא יתרשם מהנאמר והנראה בדף הנחיתה, הרי שהוא יעשה מעשה. אך אם הדף ייראה משעמם מבחינה ויזואלית או שהוא לא יהיה מושך מבחינת התכנים שלו, הרי שהגולש כלל לא יתייחס אליו. כיום כל אחד מאתנו נחשף לעשרות תכנים בכל יום, לדפי נחיתה שונים ואם אנחנו מעוניינים שדף הנחיתה שלנו יעשה יותר מכל דפי הנחיתה האחרים, אנחנו חייבים לחשוב היטב איך לעשות את זה.

דף נחיתה לעסקים – מתחילים לעצב

דף נחיתה לעסקים זקוק לעיצוב ובנייה מקצועיים של מי שמבין בתחום.

  • דף הנחיתה חייב להיות נאה ונעים לעין, הוא צריך להיות מעוצב בדרך קריאטיבית אשר תניע את הגולש לביצוע פעולה או מכירה.
  • דף נחיתה לעסקים אמור לכלול מסר חד ואחיד אשר מתמקד במדויק בתוכן אשר בו הגולש מתעניין. הוא אמור להיות קופירייטינג מתומצת ומנוסח היטב, עם מידע רלוונטי וערך מוסף לגולש.
  • עליו להדגיש רעיונות או הזדמנויות ייחודיות וחדשות.
  • דף נחיתה מתאים לפרסום על מבצעים שונים או הזדמנויות רכישה שוות.

דף נחיתה איכותי הוא דף שאכן יצליח להוביל את הגולש לביצוע הפעולה הרצויה בסיומו של התהליך.

 

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code