היתרון בקידום בגוגל וקידום אורגני

היתרון בקידום בגוגל

העולם שלנו מתנהל היום אחרת לגמרי מהצורה אשר בה הוא התנהל עד לפני בסך הכול זמן קצר ממש. השבוע ציינו שלושים שנה לאינטרנט ונדמה כי מדובר בעולם אחר לגמרי. כיום אנחנו ממש לא יכולים לדמיין לעצמנו את ההתנהלות העולמית ללא מערכת המחשוב המתקדמת וכמובן ללא האינטרנט שמחבר אותנו לכל מקום ומייעל כל תהליך.

מי שלא נמצא באינטרנט לא קיים!

ניתן לקבוע מעבר לכל ספק כי כיום, מי שלא דואג לנוכחות באינטרנט, אין לו זכות קיום כמעט. בעולם המסחר לא יכירו אותו, הלקוחות לא יגיעו אליו ולמעשה העסק ישקע אט אט. אז מה צריך לעשות לשם כך?

ראשית יש לדאוג לבניית אתר הולם באינטרנט. אך גם לאחר שכבר יש לנו את האתר, אנחנו עדיין לא יכולים לשקוט על השמרים. אם חשבנו שמהרגע בו האתר שלנו עלה לאוויר אנחנו יכולים לשבת בשקט והלקוחות יתחילו לנהור אלינו בהמוניהם, הרי שזה ממש לא מה שיקרה. אתר באינטרנט זקוק לקידום. הוא חייב קידום בגוגל. רק בעזרת קידום בגוגל, הוא אכן יוכל להגיע לחשיפה הרצויה והלקוחות הפוטנציאליים יוכלו למצוא אותו.

קידום בגוגל – איך עושים את זה?

קידום בגוגל זה נושא שמעסיק את טובי המוחות העוסקים בשיווק באינטרנט. כיום קיימות חברות רבות המציעות קידום בגוגל באמצעות שיטות קידום שונות. אנחנו מכירים כיום שתי שיטות המשמשות בעיקר לצורך קידום בגוגל.

ישנו הקידום האורגני וישנו הקידום הממומן.

קידום בגוגל – באופן אורגני

קידום בגוגל המתבצע באופן אורגני זהו למעשה שיטת קידום הכי מתאימה לשפה של גוגל. מדובר בקידום הנעשה באופן איטי אך עקבי. בצורה כזו הקידום משפיע על כך שגוגל יציע את האתר המקודם בין ההצעות הראשונות שלו ובכל מקרה, בדף הראשון. הקידום מתבצע באמצעות השקעה באתר מבחינת הוספת תכנים, שתילת מילות מפתח מתאימות, העברת קישורים בין הדפים כמו גם בין אתרים וכדומה. מדובר בקידום שאורך הרבה זמן עד שרואים את התוצאות שלו בשטח אך מנגד זהו קידום ששווה להשקיע בו כי הוא יחזיק מעמד לאורך זמן.

קידום בגוגל – באמצעות מימון

ישנה גם האפשרות של קידום מהיר עם תוצאות מהירות במיוחד. מדובר בקידום המתבצע באמצעות פרסום בגוגל. הלקוח משלם לגוגל ובתמורה גוגל ימקם את האתר בשורת ההצעות הראשונות שלו. מדובר בתוצאות מהירות ויעילות במיוחד.

אך בכל זאת יש הרבה שנרתעים מהדבר בגלל העלויות הגבוהות של קידום מהסוג הזה כמו גם בגלל שלקוחות רבים לא מתייחסים ברצינות לאתרים ממומנים. הם מבינים שהאתר הגיע למקום שהוא הגיע בגלל התשלום ולא בגלל האיכות שלו ועל כן הם מדלגים לאתרים שקודמו בטבעיות.

חשוב לדעת כי ישנם מקרים אשר בהם תהיה ההמלצה ללכת על קידום בגוגל באמצעים אורגניים לצד קידום ממומן על מנת להגיע לתוצאות אפקטיביות ומהירות.

אז מה היה לנו במאמר זה :

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code