מחפשים לבנות אתר לעסק ?

בתקופה שבה צרכנים למדו לבצע את הרכישות שלהם בצורה מקוונת, אתם, כבעלי עסקים, חייבים להיות עם יד על הדופק, ולהציע לקהל הלקוחות שלכם דרך פשוטה, קלה ויעילה ליצור אתכם קשר ולבצע רכישות של מוצרים או שירותים שאתם מציעים. המגוון העצום של ספקי שירותים ומוצרים ברשת הופך את המסע של הלקוח אל האתר הבא שייצר עבורו חווית גלישה איכותית לקל מתמיד.

אנחנו בויזן סטודיו בניית אתרים מבינים, שבלי אתר מודרני, איכותי, כזה שמייצר מסע לקוח שישאיר רושם חיובי על המותג, לבתי עסק אין זכות קיום ברשת. זאת הסיבה, שאנחנו מציעים שירותי בניית אתרים מתקדמים שיהפכו את הנוכחות שלכם ברשת לנכס מנצח.

אנו מציעים שלושה שירותים עיקריים בכל הקשור לבניית נכס דיגיטלי שישמש את העסק שלכם:​

בניית אתר תדמית

אתר תדמית כשמו כן הוא: אתר שתפקידו לייצג אתכם כבעלי המותג, את הערכים שלכם, את האוירה בעסק, את איכות שירות הלקוחות, את קלות ההגעה אליכם, את הנגישות שלכם ועוד. אתר תדמית באופן כללי, לא נועד לצורך ביצוע מכירות ישירות, אלא לתמוך, במכירות אשר מבוצעות בערוצים אחרים, כדוגמת טלפון, פגישה פרונטלית או כל אמצעי אחר.

באמצעות אתר תדמית תוכלו ללמד את קהל הגולשים שמגיע לאתר מי, למעשה, עומד מאחורי העסק, מול מי תוכלו להתקשר במקרה שיש לכם שאלות או תהיות, מהי ההכשרה של האדם שעומד מאחורי המותג ומהי ההשכלה שלו, מול אילו לקוחות מרוצים עבד בעבר ומה הם מספרים עליו, היכן תוכלו למצוא את המותג בנכסים דיגיטליים נוספים שלו כמו ברשתות החברתיות ועוד.

בניית אתר חנות אינטרנטית

בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים בוחרים לקנות מוצרים בזירה האינטרנטית. הסיבות לכך הן רבות: הנוחות, הפשטות, היכולת להשוות מחירים בזמן מהיר, הלוגיסטיקה פשוטה יותר, אין צורך למצוא חניה ליד בית העסק, חיסכון בזמן ומשאבים ועוד.

אנחנו בויזן סטודיו בניית אתרים נשמח לסייע לכם להקים חנות אינטרנטית מקצועית, שתאפשר לגולשים לנווט בין כלל המוצרים שאתם מציעים, ולבצע את תהליך המכירה.

חנות אינטרנטית מקצועית צריכה להתממשק לשירותים נוספים כמו הפקת חשבוניות אוטומטיות, דיוורים ישירים, קישור למערכות פרסום ועוד. הניסיון רב השנים שצברנו בבנית חנויות מקוונות מאפשר לנו להציע לכם בניה של חנות אינטרנטית והקמת תשתית שתאפשר לכם לקדם אותה במגוון רחב של ערוצי שיווק.

אנו מתמחים בבניית חנויות מקוונות בכל הגדלים ובכל הצורות: החל מחנויות המציעות מוצר בודד, ועד לחנויות המציעות מאות רבות של מוצרים. בדרך, מה שעומד לנגד עיננו, הוא יצירת מסע לקוח איכותית ואפקטיבי. כדי לייצר מסע לקוח כזה, חשוב יהיה להציע לגולשים שנרשמו לאתר חויה מותאמת אישית, כזו שלוקחת בחשבון את העדפות האישיות שלהם. בסופו של יום, בעידן המודרני, שם המשחק הוא פרסונליזציה.

בניית דף נחיתה

דף נחיתה, להבדיל מאתר אינטרנט, הוא עמוד מאוד ממוקד בתוכן שלו, ובמטרות שלו. לרוב, דף נחיתה מתחיל את שרשרת המשפך השיווקי בעסק, כאשר גולשים שמגיעים אליו יכולים להתרשם משירות ספציפי או מוצר ספציפי שבית העסק מציע.

דף נחיתה טוב הוא כזה שממיר הרבה גולשים רלוונטיים והופך אותם ללקוחות משלמים בקצה הדרך. כדי לעשות זאת, דף נחיתה צריך לכלול תכנים ממוקדים וענייניים, להציג תועלות של בחירה במותג הספציפי על פני מותגים אחרים, לשלב תמונות איכותיות או וידאו איכותי שמציגים את אופן פעולת המוצר וממחישים אותו, לכלול טופס השארת פרטי קשר, על מנת שהמותג יוכל לחזור לפונים והמתעניינים, וכן כפתור הנעה לפעולה, שישכנע יותר גולשים רלוונטיים לפנות לבית העסק, תוך הפקדה על מתודות עיצוב אתרים מתקדמות.

בניגוד לאתר אינטרנט של בית עסק, אשר מציע לגולשים המגיעים אליו מגוון רחב של שירותים ונושאים שבהם עוסק בית העסק, דף נחיתה מנסה למקד את הלקוח הפוטנציאלי בשירות מסוים, מבלי להסיח את דעתו עם מסרים נוספים, קישורים למקורות חיצוניים ועוד.

שימו לה – דף נחיתה שממיר הרבה מאוד גולשים לא רלוונטיים הוא לא דף נחיתה איכותי, ואף עלול לגרום ליותר נזק מתועלת, שכן הוא יעסיק את נציגי השירות בטיפול בפניות לא רלוונטיות. זאת הסיבה שדף נחיתה איכותי צריך לא רק להזמין גולשים רלוונטים להשאיר פרטים, אלא גם לעודד גולשים לא רלוונטים שלא להשאיר את פרטי הקשר שלהם.

זמינים גם בוואצאפ
Scan the code